Opravdu chcete nahlásit tento komentář?

ano ne

Komentář byl nahlášen.

Sdílejte to!

5 / 5

3D kladívko

5 / 5

Každý z nás někdy po někom toužil. Nejvíce asi na škole, možné té střední. A někdo třeba i té vysoké. Znáte to: vidíte ho, nebo ji, v tom se vám rozbuší srdce. Udeřil do vás právě blesk, protože prošel kolem. Cítíte jeho parfém, či vůni, kterou zrovna nasál ve školní jídelně. Je to prostě jedno. Vy ho nebo ji budete stejně milovat. Slepě. Platonicky. Neomezeně. Nejde o žádnou betaverzi, ani demoverzi. Jde o plnohodnotnou slepou lásku. Je jedno, jak moc kretén nebo kreténka to je. Na tom prostě nezáleží. Jediné, na čem opravdu záleží, je to, zda se na vás dnes podíval nebo podívala.

Každý z nás rád vypadá skvěle a rád se chlubí proměnou k lepšímu. Důkazem je nespočetné množství oblíbených  fotografií "před a po", při kterých zůstává rozum stát. Pokud máte taky pocit, že  všem se daří takhle krásně zhubnout, jen vám to nejde, nezoufejte, pravda je totiž trochu jiná! Trennérka Sophie Kay se rozhodla, že zjistí pravdu o těchto záhadných fotografiích. A podařilo se jí to, zjistila, že za všechno může správné osvětlení, natočení těla, dýchání, opálení a taky spodní prádlo. Podívejte se na tyto fake přeměny a naučte se rozeznávat rozdíly!

Loga jako Mc Donalds, Absolut, Starbucks nebo třeba Gillete vyobrazil jeden kreativista způsobem, který jasně predikuje jejich důsledky použití. Ať už žádoucí, či nežádoucí, což můžeme stejně nechat koňovi, páč má větší hlavu. Doufám. Každopádně kreativitě se meze nekladou a třeba u takového loga Nestlé se účinek v podobě akné perfektně hodí také na Nutellu. Nutellu mají všichni rádi, jenom asi já nijak zvlášť ne. A to ne zrovna že bych nadával na palmový olej, kvůli kterému se kácí deštné pralesy. Vono, teď je to palmový olej, později to bude kukuřice, nakonec třeba vesmírná stanice. To už ale zacházíme mimo digital art a vtipné obrázky jasně poukazujíc na věcí jako: nežerte, nechlastejte a holte se!

Esther Honing, novinářka na volné noze z Kansas City, vytvořila sérii fotografií, na kterých ve Photoshopu upravila svůj obličej tak, jak by vypadal ve 22 zemích z celého světa (od Argentiny až po Vietnam).  Doufá, že tak ukáže standardy ženské krásy z rozličných kultur.
 

Být dobrým rodičem je strašně těžké. Být špatným rodičem je jednodušší, než vzít dítěti bonbon, a že to špatní rodiče dělají. Jestliže se chcete vyvarovat chybám špatných rodičů nebo se jen chcete přesvědčit, že vaši rodiče tyto chyby rozhodně nedělali (nebo dělali a kvůli tomu vás vyhodili ze školy/nedokážete si najít práci/udržet dlouhodobý vztah), tak se směle pusťte do čtení. Možná se na konci galerii dojde k prozření, že vlastně v životě žádné děti nechcete.

Kdo četl Harryho Pottera, se nad tím asi stejně nezamyslel. Je to dogma. Nebo bylo. Dokud nevyšel tento komiks. Ale opravdu - proč mudlové v Harrym Potterovi nemohou vědět o kouzelnících, o kouzelnických školách a čarovném Hitlerovi, Lordovi Voldemordovi? Kdyby kouzelníci pochopili, že lidi mají atomovku, mohli by ji za pomoci kouzelnického teleportů poslat přímo do obýváku Beznosatce, zatímco by třeba sledoval Plastickou chirurgii S.R.O. Kdo ví. Řada věcí by byla jednodušších. Ale podrobný rozbor problematiky hledejte v tomto dokonalém příběhu od autorů z Dorkly.

Britská královna Alžběta Zelenoplátnová si vzala na svoje 95. narozeniny, odpočítávající pomalu, ale jistě, její poslední dny na této planetě, zelené plátno jako moderní outfit. Je zvláštní, zda tím chtěla poukázat na svoji speciální efektivnost, a nebo se jí právě snažila dosáhnout s pomocí svých fanoušků na internetu, co zrovna upirátili fotošop jen proto, aby jí mohli dát místo té vyblité barvy efektivní animaci Hvězdy smrti ze Star Wars.

Hraní her je u spousty lidí mladé generace každodenní zábava. Není nic lepšího než vypnout a zahrát si suprovou hru. Co s námi ale bude za pár let? Pro hráče bude těžké udržet kvalitu hraní a nemít nějaký ten problém. Jak na tom bude dnešní generace v důchodovém věku, se dozvíte v nové galerii s komiksem pro hráče od Dorkly. Shrňme si pět možných problémů naší budoucnosti.